Skinnarilan Porvarit

Skinnarilan Porvarit ry on vuonna 1966 perustettu Lappeenrannan korkeakouluyhteisössä toimiva yhteiskunnallinen vaikuttaja, joka kuuluu Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkuntaan. Yhdistys käytti pitkään nimeä Lappeenrannan Kokoomusteekkarit, mutta koska saimme myös kauppatieteilijöitä joukkoomme 90 -luvulla oli aika päivittää yhdistyksen nimi ajanmukaiseksi.

Vaikutamme aina ylioppilaskunnasta valtakunnalliselle tasolle saakka, ja jäsenillämme onkin loistavat mahdollisuudet oppia tuntemaan, osallistumaan ja vaikuttamaan yhteiskuntaamme kaikilla tasoilla.

Toimintamme koostuu erilaisista tapahtumista, joissa asia ja asiattomuus kohtaavat sulavasti - aina saunan lauteilta erilaisiin koulutuksiin, vierailuihin ja keskusteluiltoihin. Kauttamme on myös loistava mahdollisuus tutustua eri toimijoihin ympäri Suomea.

Uskomme, että voimme tarjota juuri Sinulle mahdollisuuksia vaikuttaa ja ennen kaikkea hauskoja hetkiä. Tervetuloa mukaan!