Kokoomuksen Puoluekokous Lappeenranassa Rauhan Holiday Club Saimaassa

17.5.2016

Komean Kokoomusmiehen kravattipaketti myynnissä! Seuraa sivua, pian puoluekokoustuotteita myös naisille.

Kokoomuksen uusi puheenjohtajisto valitaan Lappeenrannassa pidettävässä puoluekokouksessa 10.-12.6

Kokoomuksen uusi puheenjohtaja valitaan kesäkuun toisena viikonloppuna Lappeenrannan puoluekokouksessa. Ehdolla on Alexander Stubb, Petteri Orpo ja Elina Lepomäki. Jännitystä lisää myös varapuheenjohtajien valinta, onhan ehdokkaana oman vaalipiirimme kansanedustaja Antti Häkkänen.

Puoluekokousta järjestävät yhdessä kokoomuksen puoluetoimisto ja Kaakkois-Suomen piirijärjestö. Merkittävässä roolissa ovat Lappeenrannan Kokoomuksen yhdistykset. Puoluekokouksen pyörittäminen vaatii puolueen työntekijöiden lisäksi noin sata vapaaehtoista muun muassa järjestyksen ylläpitoon, ensiapuun, liikenteen ohjaukseen, opastukseen, kuljetuksiin ja esiintymisiin. Järjestelyt ovat hyvälla mallilla, mutta mukaan vielä mahtuu. Jos olet kiinnostunut osallistumaan talkootyöhön, ota yhteyttä piirin toiminnanjohtajaan paula.kyla-harakka@kokoomus.fi