Uutisia

Kokoomus nousi maan suurimmaksi puolueeksi 20.7 %:n kannatusosuudella.
Tapahtumalauantai kokosi kävelykatu Oleksille ihmisiä jonoksi asti
Koko perheen ulkoilutapahtuma kokosi runsaan joukon lapsiperheitä satamaan.
Kokoomus Lappeenrannassa käynnisti vaalivuoden teemalla Ympäristöystävällinen Lappeenranta
AfterWork-tilaisuus kokosi Wollkoffin viinikellariin talon täydeltä kokoomuslaisia jäseniä keskustelemaan mm. tulevalle vaalikaudelle suunniteltavaa kunnallispoliittista ohjelmaa.
Maakuntauudistus ja Lappeenrannan uusi organisaatiomalli kiinnosti jäseniä
Lappeenrannassa startattiin vaaleihin puoluesihteeri Janne Pesosen ja Kansion kouluttajan Veli-Matti Mannisen johdolla
Osallistu päätöksentekoon lähtemällä ehdokkaaksi kuntavaaleihin! Tutustu kampanjaan " Kuinka tehdään kaikille hyvä kunta" ja vastaa netissä kyselyyn www.kaikillehyva.fi
Kokoomuksen Lappeenrannan kunnallisjärjestö on tutustunut viikon aikana kolmannen sektorin toimintaan
Kokoomuksen puheenjohtaja, valtiovarainministeri Petteri Orpo tahtoo, että Kokoomus keskittyy rakentamaan reilua yhteiskuntaa. Olemme samaa mieltä!
Kokoomuksen uusi puheenjohtajisto valitaan Lappeenrannassa pidettävässä puoluekokouksessa 10.-12.6
Hallitus on asettanut tavoitteeksi 72 %:n työllisyysasteen ja 110 000 uutta työpaikkaa. Tavoitteen saavuttamiseksi käyttöön otetaan uusia toimenpiteitä, joilla erityisesti halutaan vahvistaa mikro- ja yksinyrittäjien toimintaa. Kokoomuksen Lappeenrannan kunnallisjärjestö ry:n kevätkokous toteaa tämän erityisen tervetulleena painotuksena.